- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

حمایت همه‌جانبه بیمه سرمد از روستاییان زلزله‌زده در خراسان شمالی

به گزارش اخبارپول، مجبتی کاتب با اشاره به اینکه سال گذشته بیمه سرمد [1] در یک طرح حمایتی با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تمام ۸۰۰۰۰ واحد روستایی استان خراسان شمالی و همچنین واحدهای روستایی چند استان دیگر از جمله خوزستان، سمنان و زنجان را تحت پوشش بیمه قرار است، اظهار کرد: شرایط خاص طبیعی کشورمان لزوم توجه بیشتر به خدمات پوششی بیمه را در حوزه حوادث و بلایای طبیعی می‌طلبد. افتخار ما در بیمه‌ سرمد این است که در زمینه کمک‌رسانی و حمایت‌های فوری بیمه‌ای به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر و محروم پیش‌گام بوده‌ایم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم از اولویت‌های مهم ما محسوب می‌شود، گفت: کارشناسان و ارزیابان ما در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند و روند بررسی میزان خسارت و نحوه پرداخت آن را در همان روزهای اول وقوع زلزله آغاز کردند. برای تسریع در روند بررسی‌ها سه تیم از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و گلستان نیز همکاران ما در خراسان شمالی را همراهی می‌کنند تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، امکان بازگشت شرایط عادی زندگی و آسایش و آرامش هم‌وطنان عزیزمان را فراهم کنیم.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ هزار واحد مسکونی در حادثه زمین لرزه و سیل اخیر استان خراسان شمالی آسیب‌ دیده‌اند که تاکنون روند بررسی و ارزیابی بیش از ۶۰۰ واحد از آنها به پایان رسیده است و با ارسال مدارک مالکیت، وجه خسارت در اسرع وقت به بیمه‌گذاران پرداخت خواهد شد.

کاتب در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم بیمه سرمد [2] قرار گرفتن کنار اقشار روستایی و کم‌برخوردار در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت است تا این عزیزان با داشتن حمایت‌های بیمه‌ای بیش از پیش از دغدغه‌هایشان کاسته شود و آسایش خاطر بیشتری داشته باشند.