واریز و برداشت انواع حواله های غیرحضوری، برداشت از دستگاه خودپرداز، خرید از طریق دستگاه کارتخوان و بانکداری اینترنتی و برگشت مبلغ تراکنش ناموفق به حساب، مواردی است که با راه اندازی این سرویس، از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.
به گزارش پول پرس، واریز و برداشت انواع حواله های غیرحضوری، برداشت از دستگاه خودپرداز، خرید از طریق دستگاه کارتخوان و بانکداری اینترنتی و برگشت مبلغ تراکنش ناموفق به حساب، مواردی است که با راه اندازی این سرویس، از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.
بر اساس این گزارش، ارسال پیامک برای سایر خدمات بانک ملت نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام