پست بانک ایران به دلیل خدمت رسانی در روستاها و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم براساس رای هیات داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی “نشان ارتباط انسانی” گرفت.
به گزارش پول پرس، در متن نشان مذکور آمده است؛ به دلیل ارتباط صمیمانه و عاطفی محور با مردم تا دورترین نقاط کشور و توجه ویژه به رعایت قواعد ارتباط چهره به چهره و همدلی با مشتریان براساس رأی هیأت داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نشان ارتباط انسانی به این بانک اعطاء می شود.
این گزارش می افزاید: نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ استاندارد راهبردها، شیوه ها و ابزارها با موضوعات؛ امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی طی روزهای سی ام مهرماه و یکم آبان ماه سال جاری با حضور استادان، متخصصان ارتباطات و مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور از جمله کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درحال برگزاری است.
در طول برگزاری این جشنواره استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی درخصوص؛ مبانی هوشمندسازی روابط عمومی و چشم انداز آن، شاخص های روابط عمومی هوشمند، روابط عمومی هوشمند؛ چالش ها و چشم اندازها، روابط عمومی هوشمند در فضای سایبر، مدیریت هوشمند روابط عمومی و ملاحظاتی بر آن، مبانی، انواع، اشکال و ویژگی های هوشمندی در روابط عمومی، شنیدن و دریافت بازخورد در روابط عمومی، جایگاه عقلانیت و هوشمندی در روابط عمومی، روابط عمومی و سپهر اطلاعاتی و بسیاری از مباحث مرتبط با روابط عمومی به سخنرانی پرداخته و در پایان هربخش به سئوالات مطرح شده پاسخ می دهند.
همچنین در مراسم افتتاحیه و اولین روز این سمینار؛ برترین های جشنواره علمی روابط عمومی، مدیران ارشد ارتباط گستر به همراه نشان های ویژه معرفی شدند و در مراسم اختتامیه و روز پایانی آن نیز روابط عمومی برتر و کارشناسان برتر روابط عمومی در سطوح مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.
گفتنی است در این سمپوزیوم و کارگاه های اختصاصی آن کارشناسان ستادی روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت های شعب پست بانک استانها نیز حضور دارند.
انتهای پیام