چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بیست و پنجم خردادماه ‌۱۴۰۰ در مرکز بین‌المللی رایزن و با حضور اندیشمندان و فعالان اقصادی برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد قدردانی قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست.

شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می‌رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=180465
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی