- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سازمان تامین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است

به گزارش اخبارپول، عباس مقتدایی اظهار کرد: مجلس یازدهم به دنبال این است که بیشترین حد رضایتمندی در بین بازنشستگان و شاغلین ایجاد شود و بیشترین حد متناسب‌سازی نیز انجام شود.

وی افزود: در مجلس یازدهم با سازمان تأمین اجتماعی [1] روابط دقیق تری برقرار کردیم و بازنشستگان نیز مطالب خود را عمیق‌تر، دقیقتر و با سرعت بیشتر به مجلس اعلام می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تداوم حمایت مجلس شورای اسلامی از بازنشستگان، گفت: این حرکتی رو به جلو و آغاز یک روند است. بازنشستگان به خواسته و مطالبه به حق خود رسیدند و در بودجه‌های بعدی این موضوع را تقویت خواهیم کرد و باید کاری کنیم که بازنشستگان که صاحبان تأمین اجتماعی هستند احساس کنند که حقوق آنها در بالاترین حد پرداخت می شود.

مقتدایی گفت: پاسخگویی به مطالبات وقتی انجام می‌شود که منابع مورد نیاز به این سازمان وارد شود و این کار در بودجه امسال انجام شده است. هرچند هنوز پول را نداده‌اند اما اعتبار آن مشخص شده است و این روند را باید گام به گام ادامه دهیم تا جایی که دولت تمام بدهی خود به تأمین اجتماعی را پرداخت کند و تأمین اجتماعی این امکان را داشته باشد که سرمایه گذاری های جدید انجام دهد و ظرفیت خدمت رسانی به جامعه افزایش یابد.

وی خدمت به مردم را هدف نهایی مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ما نیازمند همکاری همه بخش ها برای خدمت به مردم هستیم و مجلس شورای اسلامی در بالاترین سطح آماده خدمت به مردم است.