- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بیمه آسیا روی سکوی پرش ۱۴۰۰

به گزارش اخبارپول، مهر تایید بیمه مرکزی و صدور مجوز اتکایی داخل برای بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور در واپسین روزهای سال۱۳۹۹ این فرصت را در اختیار بیمه آسیا [1] قرار داده که دست برتر را در بازار اتکایی بیمه داخل کشور داشته باشد. افزون بر آن، قوام و استحکام مالی بیمه آسیا به ویژه پس از افزایش سرمایه ۹۴۹ درصدی، نویدبخش سودآوری پایدار و استمرار موفقیت در خانواده بزرگ بیمه آسیا به شمار می‌آید.

بنابر این گزارش، عملکرد دو سال اخیر بیمه آسیا را می‌توان دوره جهش و اصلاحات ساختار و برنامه‌ریزی در جهت بهبود کیفیت خدمات به بیمه‌گذاران و مشتریان، معرفی محصولات بیمه‌ای معطوف به نیازهای آینده، اصلاح پرتفوی بیمه‌گری با الگوی ترکیبی از رشته‌های با ریسک بالا با رشته‌های کم‌ریسک‌تر، رصد دقیق وضعیت فروش و خسارت از حیث جغرافیای توزیع ریسک دانست.

این گزارش با تصریح تلاش بیمه آسیا برای حفظ و ارتقای سهم از بازار بیمه، رعایت اخلاق حرفه‌ای در رقابت با دیگر بیمه‌گران، اولویت دادن به مدیریت ریسک به جای فروش بیشتر، کوشش در جهت نهادینه‌سازی اصول حاکمیت شرکتی و در یک کلام بیمه‌گری در آیینه صداقت و شفافیت را در اولویت خود قرار داده است.

در این گزارش تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا [2] در سال ۱۴۰۰ در گروی برنامه‌‌ها و هدف‌گذاری دقیق و روشن مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: بیمه آسیا تکیه‌گاه مطمئن و مستحکم در کنار مردم خواهد بود و راز آشکار موفقیت این شرکت را می‌توان در تبدیل چالش‌ها و تهدیدها به فرصت‌ها و مزیت‌ها قلمداد کرد. هم چنین به روز شدن پرداخت خسارت‌ها در بیمه آسیا، حق مسلم مشتریان به حساب می‌آید؛ چرا که حفظ و تقویت اعتماد مشتریان یک اصل بدیهی و روشن در بیمه آسیاست.