- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند

به گزارش اخبارپول به نقل از طلانیوز، دکتر فریبا علومی یزدی [1]، رئیس دهمین جشنواره ملی سعدی گفت: جشنواره سعدی برای همگرایی صنفی مجریان و سخنوران، حرکتی برای یکی شدن، ارتقا و پیشرفت سخن و سخنوری، کشف استعدادهای جوانان، اتحاد و انسجام مجریان و سخنوران، رقابتی سالم در فضایی کاملا علمی و آموزشی. برگزار شد.

وی در ادامه افزود: دهمین جشنواره سعدی [2] (جشنواره مجریان وسخنوران) تمرینی برای یکی شدن برای انتقال تجربیات، تبادل ارا و نظریات و تضارب اندیشه ها، ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سوی پیشرفت در حوزه سخنوری و تمام آنچه را که باید بدانید در خصوص چگونه خوب سخن بگوییم و چگونه سخن خوب بگوییم، آشنایی با انواع سبک‌ها و قالب‌های اجرای صحنه‌ای و تلاش برای سخنور انگیزشی شدن، برگزار شده است.

براساس بیانیه پایانی هیات داوران دهمین جشنواره ملی سعدی برگزیدگان این دوره نیز معرفی شدند و چکاوک زرین چهره ی ماندگار سخنوری کشور به دکتر فریبا علومی یزدی تعلق گرفت.

در بخش مجریان و سخنوران نیز آرش رضوانی بعنوان مجری برتر سال حائز مقام اول شد و میکروفون طلایی گرفت .

فائزه فتاحی به عنوان مقام دوم بخش ده مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران حایز چکاوک سیمین و مدال میکروفن طلایی و دیپلم افتخار ده مجری برتر شد و فاطمه حجت به عنوان مقام سوم بخش ده مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران حایز چکاوک مسین و میکروفن طلایی و دیپلم افتخار ده مجری برتر شد.

هیات محترم داوران همچنین به اتفاق آرا مدالیون میکروفن طلایی پدیده اجرا در دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران را به سرکار خانم مائده رعنا اهدا کرد.

همچنین در بخش ۲۰ مجری برتر نیز احمد نارویی به عنوان مقام اول بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران، حائز مدالیون میکروفن طلایی و دیپلم افتخار بیست مجری برتر سال شد.

ستایش یزدان پناه به عنوان مقام دوم بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران حائز مدالیون میکروفن طلایی و چکاوک مسین و دیپلم افتخار بیست مجری برتر شد.

فاطمه صفری به عنوان مقام سوم بخش بیست مجری برتر دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران حائز مدالیون میکروفن طلایی و دیپلم افتخار بیست مجری برتر شد.

با رای مستقیم هیئت داوران از بین مجریان رقابت کننده در بخش نومجریان در بین مجریان صحنه حاضر در دهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران جوایز خود را دریافت کردند. برهمین اساس، مدال میکروفون طلایی و لوح تقدیر برای کسب مقام اول به الهام بامدادی، لوح تقدیر برای کسب مقام دوم، لوح تقدیر برای کسب مقام سوم به اسما خدادادی اعطا شد.

گفتنی است مهدی آقابیگی ، مرتضی ایمانی ، فریبا علومی یزدی و دکتر محمدعلی بیدارمغز از جمله داوران این جشنواره بودند.