- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کسب جایزه مدیریت مالی توسط بیمه نوین برای چهارمین سال پیاپی

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه نوین [1] در یازدهمین دوره از جایزه ملی مدیریت مالی ایران، موفق شد تا با بهبود سیستم‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌های شفاف خود، برای چهارمین سال متوالی حائز دریافت جایزه شود و تندیس بلورین را کسب کند.

بیمه نوین [2] در هر چهار دوره از حضور خود در جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق شده است تا از برگزیدگان آن باشد.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است. این واقعیت که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی است نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقاء حوزه مالی سازمان به سطح معیارهای این جایزه به عنوان یک آرمان برای اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است.

هدف برگزارکنندگان دوره‌های جایزه ‌ملی مدیریت ‌مالی ایران، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.

گفتنی است، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید شمس الدین حسنی، رییس کمیسیون جهش تولید و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، جمع دیگری از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌های رازی برج میلاد، برگزار شد.