- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بیمه نوین حامی وبینارهای آموزشی افزایش بهره‌وری در صنعت بیمه

به گزارش اخبارپول، وبینارهای افزایش بهره‌وری در جامعه و صنعت بیمه [1] طی تفاهم‌نامه و همکاری میان بیمه مرکزی ج.ا. ایران و انجمن بهره‌وری ایران برنامه ریزی گردیده که بیمه نوین [2] به همراه پژوهشکده بیمه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود حامی برگزاری این رویدادهای آموزشی شده‌اند.

شرکت در رویدادهای آموزشی مجازی افزایش بهره وری در جامعه و صنعت بیمه برای عموم علاقه‌مندان رایگان است و ثبت نام از طریق مراجعه به سایت www.gapogoft.org [3] صورت می‌پذیرد.

این وبینارها با هدف افزایش و ارتقای فرهنگ بهره وری، طی بهمن و اسفندماه سال جاری و روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شوند.

موضوع، اساتید و تاریخ برگزاری این سلسله وبینارها به ترتیب شامل «بهره‌وری در خانه و خانواده» توسط سید حمید کلانتری در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۷، «کاربرد تکنیک استراتژی اقیانوس آبی برای ارتقای بهره وری شرکت های بیمه» توسط حمیدرضا نایبی در تاریخ ۹۹/۱۲/۴، «در صنعت بیمه ایران چه می گذرد؟» توسط حمیدرضا حسینی آشتیانی در تاریخ ۹۹/۱۲/۱۱، «بهره وری و کیفیت» توسط بهرام جلوداری در تاریخ ۹۹/۱۲/۱۸و «حرکت بهره وری در آسیا» توسط رضا پورخردمند در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۵ می‌‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت شرکت در هر یک از وبینارهای یاد شده، کافی ست پس از مراجعه به سایت www.gapogoft.org [3]، لینک ثبت نامی در ذیل هر وبیناررا باز کرده و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند. پس از انجام مراحل ثبت نام لینک شرکت در وبینار برای متقاضی به صورت پیامک ارسال خواهد شد.