- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

شروع احراز هویت الکترونیک در کارگزاری بانک صادرات

به گزارش اخبارپول، مهدی کباری با اعلام این خبر، افزود: احراز هویت الکترونیکی به عنوان حلقه مفقوده ارائه آنلاین خدمات کارگزاری در بازار سرمایه و ثبت‌نام غیر حضوری در سامانه سجام از اولویت ویژه‌ای برخوردار است که با عملیاتی شدن آن در شرکت کارگزاری بانک صادرات [1] ایران، سرعت خدمت‌رسانی به فعالان بازار سرمایه از این مسیر افزایش چشمگیری یافته است.

وی اظهار کرد: کارگزاری بانک صادرات ایران همچنین از طریق ایجاد سامانه چت آنلاین بر روی سایت کارگزاری به نشانی: www.saderatbourse.com [2] با ارائه خدمات آنلاین توسط شش کارشناس، همه روزه به غیر از پنج‌شنبه‌ها از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر، مشاوره‌های مختلف مالی در حوزه بازار سرمایه به مشتریان و فعالان بازار سرمایه عرضه می‌کند.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران تاکید کرد: این کارگزاری با راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام غیر حضوری از مردادماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر را به صورت رایگان جذب و با ثبت نام آنها در سامانه سجام، شرایط حضور آنها را در بازار سرمایه تسهیل کرده است.

به گفته کباری، راه‌اندازی مرکز تماس شرکت کارگزاری بانک صادرات [3] ایران با شماره ۴٢٣۵٩ -٠٢١ از دیگر اقدامات این شرکت برای پاسخگویی سریع بود که از مرداد ماه گذشته آغاز شد و روزانه ۹ ساعت از ساعت هشت تا پنج بعدازظهر، پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان و فعالان بازار سرمایه است.