- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

قدردانی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از عملکرد بانک کشاورزی

به گزارش اخبارپول، احد آزادیخواه با بیان اینکه بانک کشاورزی [1] در حوزه انتخابیه وی از سال ۱۳۹۸ تا شش ماه نخست سال جاری حدود ۱۰۰ فقره تسهیلات در قالب بند ب تبصره ۱۶ به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرده است افزود: در این مدت بیش از ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز توسط این بانک پرداخت شده است.

وی گفت: بانک کشاورزی با اختصاص خط اعتباری در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی از جمله تراکتور، کمباین و… بیش از ۲۵۰ مورد و به آسیب دیدگان از حوادث غیرمترقبه شامل سیل، زلزله و … بیش از ۲۹۰ مورد تسهیلات پرداخت کرده است.

نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق این تسهیلات و طرح های آن شامل گلخانه، دام، باغ، صنایع غذایی و…زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر در منطقه فراهم شده است، مراتب تشکر و قدردانی خود را از عملکرد و همکاری خوب این بانک اعلام کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در تشریح عملکرد این بانک در حوزه وصول مطالبات نیز اظهار کرد: در حوزه انتخابیه وی از طریق بند خ ماده ۳۳ برنامه پنج ساله کشور بیش از ۲۲۰۰ پرونده و از محل منابع داخلی بانک کشاورزی [2] بیش از ۵ هزار پرونده تعیین تکلیف شده است. همچنین بیش از ۱۰۰ پرونده در قالب بند ل تبصره ۱۶ و بیش از ۱۹۰۰ پرونده جرائم وجه التزام در بانک کشاورزی از بخشودگی استفاده کرده اند.