به گزارش اخبارپول، معاونان و مدیران شرکت بیمه کوثر [1] با تدوین و دنبالهروی از یک راهبرد هدفمند و بهرهگیری از شبکه فروش توانمند توانستند فروش بیمههای کلان و خرد شرکت را افزایش دهند.
همچنین ارایه خدمترسانی مطلوب و بهموقع و نیز ارتباط مستمر با ذینفعان و کسب رضایت و اعتماد آنها یکی از عوامل موثر در تمدید بیمهنامهها و جذب بازارهای جدید است. علاوه بر این شناسایی فرصتها و تهدیدها و ریسکهای موجود در صنعت بیمه موجب شده است که بیمه کوثر ضریب خسارت خود را نیز تا حد امکان کاهش دهد و در عرصه بیمهگری سوداوری مناسبی را نیز به دست آورد.
با توجه به دستیابی به این فروش مناسب، شرکت بیمه کوثر [2] طی سالهای گذشته توانسته در زمره پنج شرکت برتر بیمه در کشور قرار گیرد و امید است که در آخرین سال از قرن چهاردهم نیز بتواند نمره قابل قبولی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.