مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره‌برداری از توان بهترین و مجرب‌ترین متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست.

به گزارش اخبارپول، مصطفی سالاری گفت: در زمینه جذب بهترین کارشناسان و همکاری با توانمندترین شرکتها هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و هدف نهایی ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی است.

وی در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است؛ اظهار کرد: از ۳۰ خدمتی که برای غیرحضوری شدن آنها برنامه ریزی کرده‌ایم تاکنون ۲۰ خدمت به صورت غیرحضوری به مردم ارائه می‌شود و انتظار می‌رود به روند ارتقاء کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به صورت پایدار ادامه یابد.

مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استانها وضعیت سامانه‌های خدمات غیرحضوری مرور می‌شود، گفت: در هرکدام از این سامانه‌ها باید وضعیت خدمت رسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و بتوانیم ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری داشته باشیم.

سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و گفت: با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.

علی‌اکبر ربیع‌زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه ابراز کرد: برای ارتقاء خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از تمام ظرفیت مجموعه‌های این سازمان و سایر شرکتها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی مسئولیت دریافت نظرات و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف را برعهده دارد، عنوان کرد: نقطه نظراتی که درباره خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در سامانه CRM ثبت می‌شود به دقت توسط واحدهای تخصصی بررسی می‌شود.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ پرداختند.

براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است، به مرور ۳۰ خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه می‌شود و با تکمیل این طرح حدود ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد. این خدمات از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=170241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری، هدف تامین اجتماعی است
ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری، هدف تامین اجتماعی است
ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری، هدف تامین اجتماعی است
ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری، هدف تامین اجتماعی است
ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری، هدف تامین اجتماعی است