کد خبر: 169954
شنبه 4 بهمن 1399 - 10:07
بانکداری اینترنتی بانک ایران زمین به مشتریان کمک میکند در خانه خود یک شعبه از بانک را فراهم کنند.
به گزارش اخبارپول از دیوان اقتصاد، امروزه بانکهای ایرانی در حال گذار از بانکداری الکترونیک و ورود به بانکداری دیجیتال هستند. در این راستا، بانک ایران زمین با ارائه خدمات به روز و نوین، سهم بزرگی در پیشرفت بانکداری دیجیتالی در ایران دارد.
خدمات اینترنت بانک ایران زمین یکی از سیستمهای بانکداری مدرن این بانک است که برای مشتریان این امکان را فراهم میکند که با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر زمان و مکان به تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی داشته و برای خود یک شعبه خانگی ایجاد کنند.
برای استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی لازم است مراحل زیر را انجام دهید:
*مراجعه به نزدیکترین شعبه و افتتاح حساب سپرده
*تکمیل فرم های مربوطه در شعبه
*دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه
پس از اولین ورود به سامانه اینترنت بانک زمین با نام کاربری و رمز ایستا، سیستم در قالب یک پیغام از شما میخواهد که به جای نام کاربری و رمز فعلی، نام کاربری جدید و رمز جدید ایجاد کنید. نکته مهم آنکه باید در نگهداری و به خاطر سپردن نام کاربری و رمز جدید دقت کنید، زیرا تنها با داشتن این نام کاربری و رمز جدید می توانید وارد سامانه اینترنت بانک شوید.
خدمات اینترنت بانک ایران زمین به اشخاص حقیقی:
*تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
*دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
*سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپرده ها
*روزشمارمالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
*تماس: امکان ثبت شماره های کارت، تسهیلات، سپرده و شبا خود را جهت سهولت در عملیات انتقال وجه را فراهم می آورد.
*اانتقال وجه: انتقال داخلی (عادی، مستمر، دستی، کارت به سپرده)، انتقال داخلی و شتابی (کارت به کارت)، انتقال وجه بین بانکی پایا
*گزارش گیری: گزارش گیری از (انتقال وجه های مستمر، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، جزئیات انتقال وجه پایا و تراکنش های کارت)، امکان لغو انقال وجه مستمرو امکان لغو و تعلیق و باز فعال کردن انتقال وجه پایا
*مدیریت تسهیلات: مشاهده نوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد، تاریخ شروع و سررسید، پرداخت اقساط تسهیلات، تهیه گزارش تسهیلات
*مدیریت کارت: دسترسی آسان به کارتهای صادر شده جهت پرداخت قبض، انتقال وجه، صورتحساب، موجودی، انسداد و تغییر رمز و انتخاب حساب فرعی (جزئیات) با مراجعه به منو کارت
*ثبت مبلغ چکهای (تاریخ، مبلغ و …) صادره قبل از وصول، مشاهده وضعیت چکهای صادر شده
*مدیریت چک: خرید شارژ، پرداخت قبوض عادی و دستهای (مدیریت پرداخت)
*تنظیمات: تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم و تنظیمات صورت حساب
خدمات اینترنت بانک ایران زمین به اشخاص حقوقی:
*تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپردههای دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
*دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
*سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپردهها
*روز شمار مالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
*مدیریت چک: مشاهده وضعیت چکهای صادر شده