کد خبر: 162945
شنبه 3 آبان 1399 - 10:00
محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید، بر لزوم آموزش و بهینهسازی دانش حرفهای کارکنان این بانک تاکید کرد.
به گزارش اخبارپول، فرزین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید بانک کارآفرین ضمن خوشامدگویی به کارکنان جدیدالورود خاطرنشان کرد: حرفه بانکداری حرفه بسیار حساس و بااهمیتی است که بروز خطاهای عملیاتی در آن ممکن است عواقب جبرانناپذیری در پی داشته باشد. از شما انتظار دارم حساسیت این حرفه را همواره در نظر داشته باشید و تمام دقت و توان خود را معطوف به کار کنید.
فرزین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم آموزش مستمر و مجهز شدن کارکنان به دانش روز بانکی اظهار کرد: اگرچه از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیتهایی برای برگزاری دورههای آموزشی ایجاد شده بود، اما با این حال این فرایند متوقف نشد.
وی در ادامه بیان کرد: بانک کارآفرین مشتریمدار، خوشنام و مورد وثوق مشتریان است و به شفافیت و سلامت شهرت دارد. حضور شما نیروهای جوان و تازهنفس برای حفظ روحیه نشاط و شادابی در ساختار بانک ضروری است. هر یک از شما میتوانید با برنامهریزی شغلی و تمرکز بر اهداف خود، در آینده در کسوت مدیران موفق برای تحقق اهداف بانک گام بردارید.
در بخش دیگری از این مراسم مهدی سیفعلیشاهی عضو هیات مدیره به کارکنان جدید بانک خوشامد گفت و افزود: شما عزیزان از بین صدها نفر از متقاضیان همکاری با بانک کارآفرین انتخاب شدهاید. انتظار میرود از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و در راستای تحقق اهداف و برنامههای بانک گام بردارید.
وی همچنین عنوان کرد: کارکنان بانکها در افکار عمومی جایگاه ویژهای دارند و نقش مهمی در تعاملات بانکی و اقتصادی کشور ایفا میکنند. باید قدر وظیفه خطیری را که به شما واگذار شده بدانید و برای حفظ این امانت تلاش کنید. حضور مدیران ارشد در این جلسه نشاندهنده اهمیت سرمایه انسانی و بازتابی از وظیفه خطیر شما به عنوان عضوی از این خانواده است.
سیفعلیشاهی در پایان اضافه کرد: مهمترین سرمایه یک بانک موفق، اعتماد مردم است. از هر عاملی که باعث خدشهدار شدن صداقت، اعتماد، نظم و سلسلهمراتب اداری میشود، دوری کنید و سلامت و پاکدستی را همواره مدنظر داشته باشید.
همچنین علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در این مراسم طی سخنانی گفت: شعب خط مقدم تماس بانک با مشتریان هستند. از شما انتظار میرود بر قوانین و مقررات و همچنین خدمات و محصولات قابل ارائه به مشتریان تسلط کامل داشته باشید.
وی همچنین تصریح کرد: مشتریمداری در بانک کارآفرین یک اصل مهم و هدف غایی همه فعالیتهای ما است. ضروری است در همه فعالیتهای خود به این اصل توجه کنید و رضایت مشتری را محور همه امور قرار دهید.
گفتنی است، چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید شعب بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۹، با هدف ارائه آموزشهای تخصصی و حرفهای بانکداری برگزار شد و کارکنان جدید این بانک طی دورههای مجازی، کارگاهی و حضوری، آمادگی لازم را برای شروع به کار در بانک کسب کردند. در پایان این مراسم احکام کارکنان جدید شعب به ایشان اعطا شد.