- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری امید

به گزارش اخبارپول، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید با تشکر از حسن اعتماد وزیر اقتصاد، مدیر عامل بانک سپه [1] و اعضای هیأت مدیره اظهار کرد: تجربه حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت به کشور است.

وی با اشاره به سوابق کاری خود تصریح کرد: بیش از نیمی از سوابق کاری ام در وزارت صنعت و مجموعه بازرگانی قدیم سپری شده است و بخشی دیگری را نیز در بنگاه های اقتصادی مربوط به حوزه های صنعتی و معدنی انجام وظیفه کردم و امیدوارم این تجارب در مجموعه جدید کارایی داشته باشد.

مدرس خیابانی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف مجموعه امید تاکید و خاطرنشان کرد در این مسیر نیازمند یاری همه مدیران ارزشی بانک و مجموعه امید هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید افزود: همه تلاش ما این است تا بتوانیم با استفاده ازظرفیت های موجود و در چارچوب سیاست های نظام، تولید را حفظ کنیم و در بخش اشتغال نیز با توجه به شرایط کشور بتوانیم در جهت جهش تولید و حفظ اشتغال پایدار نقش آفرین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلی من حفظ حقوق  صاحبان سهام و رأس آن بانک سپه با رعایت موازین حقوق سایر ذینفعان است که حتماً در چارچوب ضوابط، ابلاغیه‌ها و سیاست های بانک سپه، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره انجام خواهد شد.

مدرس خیابان ابراز کرد: با توجه به اینکه بخش تولید در حال حاضر متکفل تامین درآمدهای ارزی کشور نیز است این پتانسیل در شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری امید [2] وجود دارد تا درآمدهای ارزی خوبی برای کشور حاصل کنند و با تامین حقوق همه ذینفعان در چارچوب ضوابط و سیاستهای بانک و سیاستهای اصلی نظام در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشند.

وی در خاتمه عنوان کرد: از اینکه در یک مجموعه جدید می‌خواهم کسب تجربه کنم و باز هم بیاموزم خدا را شاکرم و امیدوار هستم در پیشگاه پروردگار، کسانی که به من اعتماد کردند و مردم رو سفید شوم.