بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، سرویس صدای راهنما و میانبرهای آسان ساز را روی دستگاه های BTM برای سرویس دهی به این دسته از مشتریان عزیز فعال کرده است.

به گزارش اخبارپول، ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در کشور نابینا و ۶۰۰ هزار نفر کم بینا تخمین زده می‎شوند که بهره مندی این افراد از حقوق اجتماعی خود مانند دریافت خدمات بانکی یکی از دغدغه های مهم بانک ملی ایران است.
بر همین اساس سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی دستگاه‌های خودپرداز هوشمند (BTM) فعال شده که این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
با این خدمت، امکان استفاده از عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا برای نابینایان فراهم شده است.
لازم به ذکر است، BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف اصلی‌ آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال‌های مختلف است.
به عبارت دیگر، دسترس‌پذیری کانال‌های مختلف بانکی برای اقشاری مانند نابینایان و کم‌بینایان که ممکن است به‌راحتی نتوانند از این کانال‌ها استفاده کنند از ویژگی‌های BTM است و این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی، کار مشتری را تسهیل و تسریع کند.
روشندلان عزیز می‌توانند جهت استفاده از این سامانه، به خودپرداز هوشمند (BTM) مراجعه کرده و با انتخاب کدهای دستوری مختلف تعریف شده مانند دریافت وجه عدد ۱۲۰، دریافت مانده عدد ۱۳۰، انتقال وجه عدد ۱۴۰ و… که برای فرد خوانده می‎شود، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=162486
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان