مدیرکل نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی بیمه مرکزی گفت: الزامی شدن درج شماره تلفن همراه بیمه گذار در بیمه نامه از آذرماه امسال اجرایی خواهد شد.

به گزارش اخبارپول به نقل از باشگاه خبرنگاران، خسروجردی اظهار کرد: بیمه نامه فیزیکی شخص ثالث از ابتدای خردادماه امسال توسط بیمه مرکزی حذف شده و در این راستا دسترسی افراد به اطلاعات بیمه ی شخص ثالث بیشتر شده است.

وی ادامه داد: از مزایای حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث می توان به دریافت الزام اطلاعات بیمه نامه شخص ثالث از طریق پیامک اشاره کرد. بعد از ابلاغ این بخشنامه به لزوم درج شماره همراه بیمه گذاران مورد تاکید بیمه مرکزی قرار گرفت.

خسروجردی عنوان کرد: بیمه مرکزی جهت دریافت اطلاعات دقیق بیمه گذاران طی بخشنامه ای شرکت های بیمه را ملزم به درج شماره تلفن بیمه گذاران در بیمه نامه کرد. همچنین شماره تلفن همراه فرد باید با کد ملی وی منطبق باشد.

مدیرکل نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی بیمه مرکزی تصریح کرد: الزامی شدن درج شماره تلفن همراه بیمه گذار در بیمه نامه از آذرماه امسال در شرکت های بیمه اجرایی خواهد شد. بنابراین بیمه گذاران زمان می‌توانند در زمان باقی مانده شماره همراه خود را به نام خود بازگردانند تا زمان خرید و صدور بیمه نامه با مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسئول گفت: افرادی که قبل از این تاریخ اقدام به خرید بیمه نامه کردند با مشکلی مواجه نخواهند شد. البته به شرکت‌های بیمه ای ابلاغ شده است تا اطلاعات همراه را از فرد گرفته و به بیمه نامه افراد اضافه کنند. همچنین افرادی که قبل از آذر ماه اقدام به خرید بیمه نامه می کنند مشکلی با ارسال کد یکتا نخواهند داشت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=162323
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شرایط جدید برای دریافت بیمه شخص ثالث
شرایط جدید برای دریافت بیمه شخص ثالث
شرایط جدید برای دریافت بیمه شخص ثالث
شرایط جدید برای دریافت بیمه شخص ثالث
شرایط جدید برای دریافت بیمه شخص ثالث