- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بانک مهرایران، بازوی محرک دولت در حل مسائل اجتماعی است

به گزارش اخبارپول، شیوا قاسمی پور نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان مدیریت شعب بانک مهر ایران [1] در استان کردستان با اسعدی مدیر شعب این استان دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به عملکرد موثر بانک در حوزه های مسئولیت اجتماعی و اشتغالزایی بیان کرد: بانک مهر ایران مسئولیت اجتماعی خود را به نحوه احسن اجرا کرده است.

قاسمی پور افزود: نمایندگان مردم در خانه ملت می توانند بازوی محرک دولت در بخش اقتصادی باشند و با رونق بخشیدن به شرایط رفاهی مردم به توانمندسازی نیازمندان جامعه کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد ضمن تشکر از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران [2] در رفع مشکلات مردم، حضور این بانک را در شبکه بانکی کشور مایه ی مباهات نظام و برگ زرین انقلاب اسلامی دانست و گفت: این بانک اقدامات شایسته ای در خصوص توانمندسازی نیازمندان جامعه به ویژه زنان سرپرست خانوار برداشته و در این حوزه دستاوردهای مطلوبی را رقم زده است.

وی در خانه ملت ادامه داد: بانک مهر ایران نقش ارزشمندی را در خصوص حمایت از قشر ضعیف جامعه و مردم استان ایفا کرده است و امیدواریم در ادامه راه هم چون گذشته پرتوان و تاثیر گذار ظاهر شود.