- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

طرح «راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران» آغاز شد

به گزارش اخبارپول، تمامی مشتریان حقیقی که در بانک  رفاه [1] حساب دارند می‌توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب بانک رفاه کارگران از طریق وارد کردن کد ملی و تایید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir [2] ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.

بر این اساس، تمامی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران از طریق عضویت در این باشگاه می توانند از امتیازها و جوایز این طرح بهره مند شوند. در طرح یاد شده تراکنش های انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض و … از طریق درگاه های اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می‌شود.

قرعه کشی در طرح “راه رفاه” ماهانه بوده و در پایان هر ماه به قید قرعه به ۲۰ نفر از اعضا جوایزی همچون کمک هزینه های خرید لوازم منزل، سفر، لوازم ورزشی و چکاپ پزشکی اهدا می شود.

مشتریان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح موصوف و شرایط مربوط به قرعه کشی آن، به پورتال اطلاع رسانی باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir [2] مراجعه و پس از ورود به کاربری خود، اطلاعات مندرج در منوهای طرح ها، پاداش ها، درباره باشگاه، سوالات متداول و … را مطالعه کنند.