- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازشناسی نیازها و انتظارات مشتریان از بانک شهر

به گزارش اخبارپول، رسول خوش بین افزود: معتقدیم شناسایی نیازهای مشتریان و بررسی انتظارات آنان از دریافت خدمات بانکی، گام دیگری در راستای افزایش محبوبیت بانک شهر [1] در میان هموطنان است.

وی با بیان اینکه امروزه انتظار بسیاری از مشتریان دریافت سود از بانکها نیست بلکه آنها خواستار دریافت خدمات متنوع بانکی هستند، تصریح کرد: در تلاش هستیم با توجه به اصول بانکداری حرفه ای و گسترش بانکداری شرکتی در سال “جهش تولید” به مشتریان حقیقی و حقوقی، تسهیلات ویژه ای ارائه کنیم.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر ادامه داد: همچنین از طریق توسعه فرهنگ مشتری مداری، بهبود مستمر کیفیت خدمات و گسترش استفاده از فناوری‌های نوین الکترونیکی خدمات رسانی به مشتریان را بهبود خواهیم بخشید.

خوش بین اظهار کرد: در راستای تقویت حوزه مالی بانک و با هدف چابک سازی و بهره مندی از دانش نیروهای جوان و تلفیق آن با توانمندی افراد صاحب تجربه ؛ حرکت در مسیر تحقق بانکداری شرکتی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات تاثیرگذار بانک شهر [2] در کمک به افزایش تولیدات تولیدکنندگان داخلی از ابتدای امسال،خاطرنشان کرد: مجموعه بانک شهر اعتقاد راسخ دارد که نظام بانکی در تحقق شعار سال نقش تعیین‌ کننده‌ای دارد.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر تاکید کرد: در مسیر تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و رفع به نیازهای مالی واحدهای تولیدی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.