- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تسهیلات اعطایی بانک سپه به صنوف آسیب‌دیده از کرونا

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل بانک سپه در تشریح اقدامات این بانک در خصوص اعطای تسهیلات به صنوف و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بانک سپه [1] ۴۱ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۵ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا پرداخت کرده است.

محمدکاظم چقازردی گفت: به‌منظور حمایت از حفظ و رونق کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، بانک سپه در نیمه نخست سال جاری ۳۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال به صنوف آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا پرداخت کرده است.

وی ضمن تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، تصریح کرد: این بانک برای کمک به اقشار کم‌درآمد آسیب‌دیده از بیماری کرونا ۸ هزار و ۱۸۵ فقره تسهیلات به مبلغ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در قالب ودیعه مسکن به سرپرستان خانواده‌های واجد شرایط اعطا کرد.

مدیرعامل بانک سپه به همراهی بانک سپه با سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی دولت اشاره کرد و افزود: این بانک به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تحقق به‌موقع اهداف ابلاغیه بانک مرکزی، اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام و به شعب این بانک در سراسر کشور اختیارات ویژه داد.

چقازردی از ادامه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: تمام صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا می‌توانند در سامانه کارا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام و به شعب بانک سپه [2] مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: مستأجران واجد شرایط هم برای دریافت ودیعه مسکن در سامانه مربوط به وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام و تسهیلات خود را از شعب بانک سپه دریافت کنند.

مدیرعامل بانک سپه تأکید کرد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا با ابلاغ بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.