غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه در بازدید از شعب این موسسه در استان فارس و شرکت در جلسه اداری مدیریت شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، بر رعایت اعتبار سنجی دقیق مشتریان در ارائه تسهیلات تأکید کرد.

فاصله گذاری هوشمند

به گزارش اخبارپول، در این بازدید، مدیرعامل و هیات همراه، عملکرد استان را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، تسهیلات پرسنل و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

صباغی در خصوص افزایش مطالبات معوق در سیستم بانکی خاطر نشان کرد، متاسفانه آمارها نشان می‌دهند که در سال‌های اخیر هزینه عملیاتی منابع، روندی روبه رشد داشته که این مسئله برای نظام بانکی آسیب جدی است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنانش در جمع همکاران فارس با تاکید بر پیگیری پرونده های وصول مطالبات تاکید کرد: همکاران مستقر در شعب می بایست اعتبار سنجی درست و دقیقی از وضعیت مشتریان انجام دهند، زیرا در صورت عدم دقت و اخذ تضامین ناکافی، تبعات منفی به همراه دارد و سالیان زیادی بخش های مختلف را درگیر خواهد کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش همکاران شاغل در شعب، در خصوص مسائل، درخواست ها و نظرات همکاران در بخش های مختلف خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که تمامی همکاران با همدلی و تعهد سازمانی پیشنهادهای خود را ارائه می دهند. ارائه دیدگاه ها، نظرات و حتی مشکلات کمک خواهد کرد تا مدیران عالی بانک به صورت مستقیم و از نزدیک در جریان موضوعات مربوط به شعب قرار گرفته در جهت رفع مشکلات و ارتقاء بانک اقدام کنند.

وی همچنین افزود، این مسئله به افزایش بهره وری و انگیزه کاری همکاران منجر خواهد شد. بنابراین از تمامی همکاران درخواست می کنم طرح ها و پیشنهادات خود را از مسیرهای تعیین شده ارائه کنند. زیرا اعتقاد دارم پیشبرد اهداف هر سازمان تنها با همت و مشارکت تیمی یکایک همکاران محقق خواهد شد.

در این جلسه، نواب نظری مدیر شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد با خیرمقدم به صباغی ، بازدید از شعب استان را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کاری عنوان کرد و گفت: طرح مسائل مربوط به شعب و استان و بررسی حضوری و ارائه راهکار های لازم را می‌توان گام موثر در جهت توسعه بانک دانست.

در ادامه کارکنان با تاکید بر آمادگی و استقبال برای ارتقای عملکرد کلی ، دیدگاه های خود را بیان کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=160360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بر اعتبارسنجی دقیق مشتریان
تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بر اعتبارسنجی دقیق مشتریان
تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بر اعتبارسنجی دقیق مشتریان
تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بر اعتبارسنجی دقیق مشتریان
تأکید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بر اعتبارسنجی دقیق مشتریان