- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت تسهیلات مناسب برای حمایت از کشاورزان در بانک کشاورزی

به گزارش اخبارپول، خدارحمی که روز پنج شنبه ۲۷ شهریور سال جاری در آیین تودیع و معارفه مدیران شعب این بانک در استان تهران سخن می گفت، اظهار داشت: کشاورزان با تلاش خود امنیت غذایی براى جامعه ایجاد کرده اند و بانک کشاورزى مفتخر است که بزرگترین پشتیبان مالی برای تلاش کشاورزان است و خوشبختانه عملکرد بانک کشاورزی و تأثیر آن در امنیت غذایی جامعه به جلب اعتماد عمومی به نظام بانکی منجر شده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: علیرغم تحریم های ظالمانه هیئت حاکمه آمریکا علیه ایران با لطف خداوند متعال یکی از بالاترین نرخ های ارزش افزوده کشاورزی را در سال ۱۳۹۸تجریه کردیم . وی افزود: کارشناسان عرصه کشاورزی یکی از عوامل تاب آوری اقتصادی را شرایط بسیار خوب کشاورزی می دانند و به دلیل وفور کالاها و عرضه محصولات کشاورزی، نشانه ای از کمبود نیست و کشور وضعیت خوبی دارد.

وی تامین اعتبار به موقع و منابع مالی لازم برای بخش کشاورزی را یکی از نکات بارز در عملکرد بانک کشاورزی در سال جاری دانست و افزود: در تامین منابع مالی و پرداخت به موقع پول گندم کشاورزان در سال جاری نسبت به سال های گذشته خیلی خوب عمل شد و بالاترین میزان پرداخت پول گندم را نسبت به سال های گذشته داشتیم.

این گزارش می افزاید:در پایان این مراسم مدیرعامل بانک کشاورزی حکم بهنام شهدی به عنوان مدیر شعب این بانک در استان تهران را اهدا و از زحمات جهانپور معماریان مدیر پیشین شعب بانک در این استان قدردانی کرد.