به گزارش اخبارپول، سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف و مدیران و کارشناسان برخی شرکت های خصوصی برگزار شد.
سخنرانان همایش موضوعاتی همچون: نقش مشتری مداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیاز مشتریان، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پسا کرونا با تأکید بر استاندارد سازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر و تببین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از بانک رفاه [1] نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه مشتری مداری با اهدای لوح و تندیس، قدردانی شد.
همچنین سید داود عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری این همایش و رئیس گروه بینالمللی عصر نوین با حضور در دفتر مدیر عامل، ضمن قدردانی از فعالیت های بانک رفاه [2] در حوزه مشتری مداری، بر تداوم نقش تأثیرگذار این بانک در برگزاری همایش های اقتصادی تأکید کرد.