- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر تسریع و تسهیل در روند خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش اخبارپول، صبح امروز شایان به همراه روسای ادارات کل روابط عمومی، سازمان و روش ها و مدیر منطقه شرق تهران به صورت سرزده از حوزه شرق تهران، شعبه پردیس و پروژه های مسکن مهر و محل شرکت عمران شهر جدید بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

مدیرعامل بانک مسکن [1] در این بازدید ضمن تاکید بر حفظ سلامت همکاران و اجرای شیوه نامه های بهداشتی در شعب بر لزوم تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و تشکیل پرونده ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری به مشتریان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران در ارائه خدمت بهتر به مردم و مشتریان بانک کوشا و فعال باشند و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

همچنین در خصوص فرایند ارائه خدمات به مشتریان از مرحله تشکیل پرونده تا فروش اقساطی مسکن مهر و همچنین در مورد پیگیری و تسریع و تسهیل کردن فرآیند کار گزارشاتی از سوی مدیر منطقه شرق تهران به مدیرعامل بانک ارایه شد و پیشنهاداتی برای رفع موانع و مشکلات موجود با استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی مطرح شد که شایان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع، نسبت به عملیاتی کردن و رفع مشکلات به ادارات ذی ربط دستورهای لازم را صادر کرد.

طی این بازدید مدیرعامل بانک مسکن حذف تدریجی فرآیند تشکیل پرونده حضوری را خواستار شد و بر تسریع در کارها، کاهش هزینه ها و ایجاد امنیت در حفظ اطلاعات مشتریان از طریق الکترونیکی کردن تمامی پرونده ها تاکید کرد.

قابل ذکر است در ادامه ی بازدید از حوزه شرق تهران، مدیرعامل بانک مسکن وهیات همراه آن از فاز ۱۱ شهر پردیس بازدید و ضمن دریافت نقطه نظرات مدیر اجرایی پروژه های شرکت کوزو پارس در خصوص جزئیات وتعداد واحدهای در دست ساخت و کم و کیف نحوه ارائه خدمات بانک و تعاملات فیمابین سوالاتی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، جعفری مدیر اجرایی پروژه های شرکت کوزو پارس،ضمن ارائه آمار و اطلاعات لازم در مورد زمانبندی تحویل واحدها و ابراز رضایت از خدمات بانک مسکن و همکاری شعب منطقه از حضور مدیرعامل به جهت پیگیری شخص ایشان تشکر و قدردانی کرد.

بازدید از مجموعه محل شرکت عمران شهر جدید از دیگر برنامه های بازدید امروز مدیرعامل بانک مسکن [2] بود که طی آن در جریان مراحل تشکیل پرونده حضوری مشتریان قرار گرفت.