- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سهم استانها از تسهیلات بانکی ابلاغ شد

 

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه از ابلاغ و توزیع اعتبارات بانکی به استان‌ها خبر داد و گفت: بنگاه‌های مشکل‌دار و نیمه‌تمام در اولویت پرداخت اعتبارات بانکی هستند.
به گزارش پول پرس، علی‌اکبر لبافی معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه از ابلاغ و توزیع اعتبارات بانکی به استان‌ها خبر داد و گفت: بنگاه‌های مشکل‌دار و نیمه‌تمام در اولویت پرداخت هستند.
لبافی در خصوص رویکرد دولت برای شناسایی و افزایش ظرفیت‌های موجود بنگاه‌های اقتصادی برای توسعه اشتغال، اظهار کرد: در این راستا ۵۰ هزار واحد ن ی مه فعال شناسایی شده است که نیاز به ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دارند. یکی از برنامه‌های کوتاه‌مدت دولت رسیدگی و رفع مشکلات این واحدها است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سهم هر یک از بانک‌ها برای تسهیلات‌دهی مشخص شده است، گفت: اکنون با توجه به شناسایی واحدهای مشکل‌دار و نیمه‌فعال سهم یه و اعتبار به استان‌ها ابلاغ و دستورالعمل چگونگی توزیع آن به استان‌ها ارسال شده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست امسال دولت توسعه اشتغال و توجه به بنگاه‌های موجود برای افزایش و ارتقای تولید واحدها است. بر این اساس اولویت، تکمیل بنگاه‌های نیمه‌تمام و ظرفیت‌های موجود خالی است که به استان‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام