‎مدیرعامل بانک ملی گفت:دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره ای خرید کنند.

به گزارش اخبارپول، محمدرضا حسین زاده درباره کارت اعتباری دیجیتالی بانک نیز گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام عدالت خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره ای خرید کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می خورد و می تواند علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته باشد، ادامه داد: مهلت زمان تسویه نیز یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، نه تنها سودی تعلق نمی گیرد بلکه دارندگان کارت از پاداش خوش حسابی نیز بهره مند خواهند شد.
‎کارت هدیه دیجیتالی در راه است

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از عرضه کارت هدیه دیجیتالی تا چند روز آینده خبر داد و گفت: هزینه تولید هر کارت برای بانک چیزی در حدود ۲ یورو است که با کارت هدیه دیجیتالی دیگر نیازی به کارت فیزیکی نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سالانه ۲۰۰ شعبه این بانک ادغام و یا جمع آوری می شوند، گفت: در کنار آن تعداد تراکنش های روزانه ما به ۷۰ میلیون تراکنش رسیده است. ما اعتقاد داریم که بیشتر سرویس های بانکی باید به صورت غیرحضوری ارایه شوند بنابراین در کنار توسعه خدمات بانکداری دیجیتال، واحد ملی پلاس نیز طراحی شده است که سرویس ها و خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و بدون کارمند ارایه می شوند.

حسین زاده افزود: بانک ملی ایران برای تامین مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته و ابتدای امسال معادل ۹۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. همچنین، نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال هم برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که نقش مهمی در سطح اشتغالزایی دارند، پرداخت تسهیلات انجام داده‌ایم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=156821
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت
اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت
اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت
اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت
اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت