عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان زنجان بر لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابی و جذب منابع تاکید کرد.

سرمايه اجتماعي

به گزارش اخبارپول، عیسی امامی در سفر به استان زنجان غفلت از سرمایه اجتماعی را بسیار جبران ناپذیر و عدم توجه به این شبکه ی گسترده ی ارتباطی را حلقه مفقود در فرایند بازاریابی و تجهیز حداکثری منابع دانست.

وی همه کارکنان را به بهره برداری از این سرمایه اجتماعی عظیم و پتانسیل بالقوه ملزم کرد و استفاده از این حلقه وصل و بازاریابی از طریق واسطه ها را بعنوان زنجیره ای گسترده از نیروی انسانی بسیار حیاتی برشمرد.

بانکداری هوشمند، ارکان اصلی اقتصاد هوشمند و سیستمی

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از بانکداری هوشمند بعنوان یکی از ارکان اقتصاد هوشمند و سیستمی یاد کرد و گفت: ایجاد شفافیت کامل اطلاعاتی، مبارزه با سرقت اطلاعات، صیانت از مالکیت فکری و معنوی و همچنین عملکرد آماری مطلوب از خصوصیات بارز این نوع بانکداری است.

امامی در حوزه ی بانکداری هوشمند قدرت تعیین مشتری را با سیستم دانست و عملیاتی کردن این نوع بانکداری را از برنامه های بانک مهر ایران برشمرد و راه اندازی سامانه میعاد و غدیر را از مصادیق این حرکت تحول آفرین یاد کرد.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ایران نیز بیان کرد: بانکداری نوین در راس برنامه ها و خدمات بانک است و در حوزه بانکداری غیر حضوری خدمات ارزشمند و منحصر بفردی در بانک مهرایران ارائه شده است.

وی تصریح کرد: تکریم مشتری و ارباب رجوع از اصول بسیار مهم و در راس منشور اخلاقی و حرفه ای کارکنان بانک مهر ایران به شمار می آید که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=156752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

لزوم استفاده حداکثری بانک مهر ایران از سرمایه اجتماعی در جذب منابع و بازاریابی
لزوم استفاده حداکثری بانک مهر ایران از سرمایه اجتماعی در جذب منابع و بازاریابی
لزوم استفاده حداکثری بانک مهر ایران از سرمایه اجتماعی در جذب منابع و بازاریابی
لزوم استفاده حداکثری بانک مهر ایران از سرمایه اجتماعی در جذب منابع و بازاریابی
لزوم استفاده حداکثری بانک مهر ایران از سرمایه اجتماعی در جذب منابع و بازاریابی