بانک مرکزی برخی شایعات مبنی بر بسته شدن سامانه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را تکذیب و اعلام کرد: زوج‌های واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک مرکزی وثبت تقاضا از این تسهیلات برخوردار شوند.

بانک مرکزی با اشاره به ایجاد سامانه یکپارچه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در پایگاه اینترنتی www.cbi.ir تصریح کرد: زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی و ثبت اطلاعات درخواستی به بانک عامل معرفی می‌شوند و بر اساس زمان‌بندی و ارائه مدارک تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

بانک مرکزی با اشاره به محدود بودن منابع قرض‌الحسنه در بانک‌ها و افزایش تقاضا در برخی استان‌ها افزود: این موارد ممکن است برخی استان‌ها را دچار کمبود منابع و تاخیر در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج کند.

بانک مرکزی تصریح کرد: به بانک‌ها اجازه داده شده در صورت داشتن منابع به هر یک از زوجین تا پنج میلیون تومان هم تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کنند.

بانک مرکزی همچنین بانک‌های ملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی،‌ ملی، تجارت، صادرات ایران، پست بانک،‌ بانک توسعه تعاون، صندوق مهر امام رضا (ع)، پارسیان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک حکمت ایرانیان و بانک دی را به عنوان بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معرفی کرده است که در سامانه به متقاضی معرفی می‌شود.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی اعلام کرده که به زودی با تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات قرض‌‌الحسنه ازدواج در همه استان‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=15626
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه وام ازدواج بسته نیست
سامانه وام ازدواج بسته نیست
سامانه وام ازدواج بسته نیست
سامانه وام ازدواج بسته نیست
سامانه وام ازدواج بسته نیست