- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بانک ملی همواره در کنار بنگاه‌های اقتصادی است

به گزارش اخبارپول، محمود شایان عضو هیات مدیره بانک در این سفر با تاکید بر لزوم برداشتن گام های جدی برای کمک به افزایش تولید واحدها و کمک به بازگشت صنایع به چرخه تولید، اظهار کرد: بانک ملی ایران همواره در کنار بنگاه های اقتصادی و همگام با آنها، برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور پیشگام بوده و هست.

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران [1] نیز با بیان این که امروزه خدمات بانکداری الکترونیک توانسته به خوبی جای خود را در میان مشتریان باز کند، بر لزوم سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در این حوزه و توسعه خدمات بانکی غیرحضوری تاکید کرد.

مدیران ارشد بانک ملی [2] ایران در این سفر از روند اجرای طرح های تولید کریستال توسط کارخانه آرتانمین سبز، تولید سرم انسانی توسط شرکت آرتا قلب بهسان طب، تولید پارچه جین توسط شرکت ستاره اردبیل، تولید کاغذ از کربنات کلسیم توسط شرکت آرتاکیا و تولید کاغذ توسط شرکت آرتاپان با سرمایه‌گذاری تقریبی هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بازدید کردند. بازدید از شعبه خیابان امام اردبیل نیز بخش دیگری از این سفر بود.

در این سفر که عباس شفیعی عضو هیات مدیره، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح‌ها و محمدرضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات نیز در آن حضور داشتند، دیدارهایی با تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی انجام و در خصوص نحوه مشارکت بانک و تامین نیازهای مالی و تسهیلاتی پروژه ها بحث و گفت وگو شد.