شرکت تأمین ‌سرمایه تمدن شرایطی را فراهم کرده است که صاحبان سهام عدالت بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، اقدام به مشاهده سبد سهام عدالت و فروش بخشی از آن کنند.

به گزارش اخبارپول، اشخاصی که در سامانه الکترونیکی سهام عدالت روش مدیریت مستقیم سهام را انتخاب کرده‌اند می‌توانند طبق ضوابط مقرر شده از روز شنبه ۱۰ خرداد سال جاری از طریق سامانه iBshop اقدام به مشاهده سبد سهام عدالت و فروش بخشی از آن کنند.

بر اساس این گزارش، فروش سهام مذکور توسط کارگزار ناظر تایید شده توسط مشتری در هنگام ثبت نام و مطابق با شرایط تقاضا و قیمتی بازار و در زمان مناسب صورت خواهد پذیرفت. لذا ممکن است میان درخواست فروش توسط مشتری و انجام کامل فروش توسط کارگزار تاخیر زمانی وجود داشته باشد.

این گزارش می‌افزاید، مبالغ حاصل از فروش سهام عدالت بنابر انتخاب مشتری می تواند به حساب بانکی معرفی شده وی در سامانه الکترونیکی سهام عدالت واریز شده و یا در حساب وی نزد کارگزار خود باقی بماند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر طبق اعلام مراجع ذیصلاح میزان مجاز فروش سهام عدالت، حداکثر ۳۰ درصد از کل سبد سهام متعلق به آن شخص است.

گفتنی است، شرکت تأمین ‌سرمایه تمدن (سهامی خاص) با هدف ارائه سبد کاملی از خدمات مالی به مشتریان خود در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ و با سرمایه ثبتی ۳۷۰۰ میلیارد ریال و دارایی تحت مدیریت نزدیک به ۳۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال با شماره ۴۲۲۵۵۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده و فعالیت رسمی خود را از تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۷ با اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرده است.

برهمین اساس، آی بی شاپ برای تمام افراد راه حل های سرمایه گذاری متنوعی از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی ارایه می کند و دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه در سریع ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

برای ثبت سفارش فروش سهام عدالت و دریافت پیشنهادهای جذاب آی بی شاپ اینجا کلیک کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=152649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

با آی بی شاپ سهام عدالت را در خانه مدیریت کنید
با آی بی شاپ سهام عدالت را در خانه مدیریت کنید
با آی بی شاپ سهام عدالت را در خانه مدیریت کنید
با آی بی شاپ سهام عدالت را در خانه مدیریت کنید
با آی بی شاپ سهام عدالت را در خانه مدیریت کنید