در مراسمی با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران و جمعی از مدیران سازمان صمت، از تلویزیون‌های ساخت داخل شرکت سام الکترونیک رونمایی شد.

تلوزیون‌های سام الکترونیک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، در مراسمی با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، یداله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و تعدادی از مدیران و معاونان وزارت صمت، از تلوزیون‌های ایرانی سام سرویس رونمایی شد.

شرکت سام الکترونیک در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید، تلاش بر این دارد که وابستگی خود را به واردات کم کرده و در همین زمینه موفق به تولید تلوزیون‌های سام الکترونیک شد که در همین رابطه علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت سام الکترونیک، گفت: تلویزیون‌های تولید داخل ما در ۲۶ مدل و سایز مختلف هم اکنون رونمایی شده که ساخت آن توسط متخصصان ایرانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فقط ماژول‌ این تلوزیون‌ها وارداتی بوده و باقی قطعات تماما در کشور تولید می‌شود، خاطر نشان کرد: با کمک و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وابستگی ما به واردات تا حد زیادی کم شد و هم اکنون با روش‌های جدیدی تولیدات خود را ادامه می‌دهیم.

موسوی با اشاره به اینکه این موفقیت مدیون برنامه ریزی‌های انجام شده در یک سال و نیم گذشت بوده، تصریح کرد: با همت برنامه نویسان ما حتی برنامه‌ای هم که روی تلوزیون‌های سام الکترونیک نصب شده کاملا کاربردی و ایرانی است و این امر برای مصرف کننده داخلی حائز اهمیت است.

وی در خصوص نحوه حضور سایر کارخانه‌های ایرانی در این بازار رقابتی و حمایت نهادهای کشور از تولید داخل، اذعان کرد: مسئولین کشور اگر با مقوله قاچاق کالا جدی برخورد کنند، بسیاری از مشکلات ما مرتفع می‌شود، چرا که هزاران کارگر از این مقوله به شدت صدمه می بینند.

مدیرعامل سام الکترونیک همچنین تاکید کرد: از بانک مرکزی نیز تقاضا داریم تا با حمایت از تولیدکننده‌ها از طریق تخصیص ارز برای واردات ماشین آلات مورد نیاز، این مسیر را برای تولید هموار کند.

گفتنی است، شرکت سام الکترونیک قصد دارد در آینده نزدیک از ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یخچال تمام ایرانی خود رونمایی کرده و این محصولات را با کیفیت بالا روانه بازار کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=152023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سام الکترونیک از تلوزیون ایرانی رونمایی کرد
سام الکترونیک از تلوزیون ایرانی رونمایی کرد
سام الکترونیک از تلوزیون ایرانی رونمایی کرد
سام الکترونیک از تلوزیون ایرانی رونمایی کرد
سام الکترونیک از تلوزیون ایرانی رونمایی کرد