- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بیمه باران پروانه فعالیت گرفت

به گزارش اخبارپول، در نشست سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران، افضل موسوی رئیس هیات‌مدیره، مدیری نایب‌رئیس هیات‌مدیره و علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران این مجوز تحویل شد.

به گزارش اخبارپول، علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران [1] ‌‌ضمن معرفی اعضای ‌هیات‌مدیره این شرکت، با قدردانی از حمایت‌های بیمه مرکزی در فرایند صدور پروانه فعالیت در مراسم افتتاح این شرکت به تشریح ماموریت‌‌های «شرکت بیمه زندگی باران» پرداخت و گفت: بیمه باران ارائه محصولات متنوع و ترکیبی بیمه‌‌های زندگی و سرمایه‌‌گذاری با محوریت مشتری را مزیت رقابتی خود می‌داند و از ارائه «بیمه‌نامه ترنم» به‌عنوان محصولی جدید از بیمه باران به بازار بیمه کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وی توضیح داد: با توجه به بررسی در بازار و محصولات بیمه زندگی موجود در بازار بیمه، محصول بیمه زندگی با نام تجاری ترنم از نوع بیمه زندگی به شرط حیات طراحی و مورد تایید اولیه بیمه ‌مرکزی قرار گرفته است و به‌زودی با طی مراحل تایید این محصول، در روز عید سعید فطر از آن بهره‌‌برداری خواهیم کرد.

فرآیند صدور بیمه‌‌نامه ساده و سریع خواهد بود و به موجب امکانات نرم‌‌افزاری و ارتباطی در انواع دستگاه‌ها قابلیت خرید خواهد داشت. در این بیمه، حق بیمه با توجه به سن بیمه شده و مدت بیمه تعیین و وارد سرمایه‌‌گذاری می‌‌شود. مشتری از لحاظ میزان ریسک‌پذیری نوع سرمایه‌‌گذاری خود را انتخاب می‌کند و در دوره حداکثر پنج ساله می‌تواند سرمایه مورد انتظار خود را دریافت کند.

در این بیمه امکان پس‌انداز مبالغ خرد مشتریان وجود داشته و محدودیت پرداخت در مقطع زمانی خاص وجود ندارد.

برای هر مشتری بخش پس‌اندازی (قلک) وجود دارد که می‌تواند به‌طور روزانه مبالغی را در بخش پس‌اندازی قلک مختص به خود پرداخت و در هر مقطع زمانی به حق‌‌بیمه تبدیل یا تقاضای برداشت کند. این مبالغ مشمول سود تضمینی است و در صورت تبدیل به حق‌‌بیمه مشمول مشارکت در منافع هم می‌‌شود.

هادی افزود: مشتری در همه انواع بیمه‌‌های زندگی، از ابتدای صدور بیمه‌‌نامه، اطلاعات بیمه‌نامه و تعهدات بیمه باران را در پورتال خود مشاهده می‌کند و می‌‌تواند بسته به نوع سرمایه‌‌گذاری، بازدهی سرمایه‌گذاری بیمه‌‌نامه خود را در بازه‌‌های زمانی سه ماه قابل رویت کرده و در بازه زمانی شش ‌ماهه دریافت کند. البته بسته به نوع سرمایه‌‌گذاری و اینکه بازدهی‌‌ها در زمان‌های مختلف قابل ارزیابی است، این مواعد تغییر خواهد کرد.