به گزارش اخبارپول، در این نشست چند ساعته، هر یک معاونین و مدیران، اقدامات انجام شده یا پیشنهادی برای عبور از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه فعالیت جاری شرکت را مطرح کردند.
همچنین در این نشست، پیشنهادهایی در محورهای الف) اتخاذ تدابیر مقتضی برای دورکاری کارکنان، ب) تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ج) تسهیل شرایط و ضوابط ارائه خدمات، د) تمرکز بر تمدید بیمهنامهها و هـ) پشتیبانی از شبکه فروش مورد بررسی قرار گرفت.
بر پایه این گزارش، تا کنون تمهیدات بهداشتی و مراقبتی مختلف در فضاهای کاری، آموزشهای بهداشتی و پزشکی، محدود کردن برگزاری جلسات و سفرهای کاری، تغییر ساعات کار، محدودیت ارتباط مستقیم پرسنل با یکدیگر و دورکاری توسط بیمه ملت [1] برای مدیریت بحران کرونا اجرایی شده است.
همچنین در این جلسه، بر تداوم جدی این اقدامات، بر مواردی چون پشتیبانی مؤثر از شبکه فروش، تلاش برای تمدید بیمهنامهها و تسهیل آن، اطلاعرسانی و توسعه استفاده از خدمات الکترونیک، و تسهیل شرایط و ضوابط ارائه خدمات تا حد امکان تأکید شد.