شرکت بیمه پاسارگاد با هدف ارایه بیمه های زندگی برای تأمین نیازهای اساسی بیمه گذاران خود، بیمه عمر و تأمین آتیه را به صورت منحصر به فرد ارایه کرده است.

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ بیمه پاسارگاد توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه و همچنین ارتقای فرهنگ بیمه به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد. اینک که در صنعت بیمه رسالت سنگینی بر عهده داریم با تلاش، صداقت و عشق کارکنان، مدیران، کارشناسان و نمایندگان در سراسر کشور تلاش داریم تا تعهدات و وظایف خود را در راستای اعتلای صنعت بیمه به انجام رسانیم و آرزو داریم روزی فرا رسد تا هر ایرانی جان، مال و مسئولیتش بدون پوشش بیمه نباشد.

نوروز ۱۳۹۹ و فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت را به تمام همکاران در صنعت بیمه تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان مسئلت دارم. بیمه پاسارگاد به پشتوانه کرامات خداوندی و همت والای پاسارگادیان، گام هایی استوار در تحقق اهداف متعالی برداشته و مثل همیشه با خدمتی سرشار از عشق و مهر و متکی بر شعار ” آرامش شما ، هدف ما ” در چشم اندازی نزدیک، اعتباری گران سنگ از اعتماد هم میهنان را به دست آورده است.

در سالی که پیش رو داریم محورهای اساسی زیر را می توان از اهم اهداف شرکت نام برد:

دستیابی به تولید تحقق یافته حق بیمه در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی با تأکید بر طراحی و عرضه محصولات جدید بیمه ای و ورود به بازارهای نوین؛

ایجاد تنوع بیشتر در سبد سرمایه گذاری ها برای دستیابی به بازدهی مناسب جهت ایفای تعهدات آتی؛

انجام افزایش سرمایه در سال ۱۳۹۹ پس از اخذ مجوز های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی ج.ا.ایران؛

افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت خدمات شعبه ها و نمایندگی های فعلی و راه اندازی شعبه ها و اعطای نمایندگی های جدید مورد نیاز در تهران و شهرستان ها؛

یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری بیمه ای؛

شایان ذکر است، این شرکت با هدف ارایه بیمه های زندگی برای تأمین نیازهای اساسی بیمه گذاران خود، بیمه عمر و تأمین آتیه را به صورت منحصر به فرد ارایه کرده است. بـا توجه به پیچیدگی هـا و شرایط دشـوار فروش بیمه های زندگی در ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق شده است طی بیش از ۱۲ سال فعالیت خود با ایجاد سازمان فروش، برای معرفی بیمه های زندگی و ویژگی های آن به صورت چهره به چهره به مشتری و نیز با به کارگیری تکنیک های فروش، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را به متقاضیان عرضه کند.

این شرکت رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود کرده است. به علاوه ایجاد تعادل و توازن در ترکیب پرتفوی و دستیابی به پرتفوی ۶۰ درصدی بیمه های زندگی از مجموع کل پرتفو در سال گذشته مؤید موفقیت شرکت در کسب جایگاه ویژه فروش بیمه های زندگی است. تشکیل سازمان فروش که با نظارت و هدایت مدیران ارشد فروش، مدیران فروش، مدیران توسعه و مدیران آموزش هدایت و رهبری می شوند و موجب شده است تا نمایندگان فروشی که پیش از این مستقیماً به بدنه شرکت متصل بوده اند از این پس تحت نظارت سازمان فروش فعالیت کنند. همچنین بیمه پاسارگاد با اتکاء به شعار “آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است” توانسته بالاترین سود خالص هر سهم را کسب کند و موجب آرامش خاطر سهامداران خود شود.

این شرکت با اتکاء به فعالیت مدیران، همکاران و نمایندگان توانمند خود موفق شده است در سال ۱۳۹۸ افتخاراتی را کسب کند که گوشه ای از این افتخارات به شرح زیر است:

کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۱۵۷ درصد برای هشتمین سال متوالی به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛

رتبه اول در «شاخص بازده فروش» گروه مؤسسات بیمه در بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران؛

موفقیت در کسب لوح سپاس دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران برمبنای عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی؛

دریافت سپاس‌نامه کنفرانس ملی فرهنگ ‌سازمانی با رویکرد آینده پژوهی ارزش های اجتماعی به پاس تلاش در راستای ایفای تعهدات، اقدامات انسان دوستانه و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی؛

دریافت گواهینامه “دومین دوره جایزه مدیریت دانشی KM4D” در کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی با رویکرد مدیریت منابع؛

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همیاری با هموطنان آسیب دیده از سیل از ابتدای سال ۱۳۹۸ در استان های گلستان، لرستان و سیستان و بلوچستان اقدام به کمک رسانی کرده است. همچنین با همراهی و اقدامات انسان دوستانه به کودکان و همیاری با مردم جنوب استان کرمان مسئولیت های نوع دوستانه خود را به انجام رسانده است.

از درگاه خداوند متعال سلامت، شادکامی و توفیق روزافزون برای تمام نقش آفرینان صنعت بیمه به ویژه همکاران گرانقدر خود در بیمه پاسارگاد مسئلت دارم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=148853
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مهمترین اهداف بیمه پاسارگاد در سال ۹۹
مهمترین اهداف بیمه پاسارگاد در سال ۹۹
مهمترین اهداف بیمه پاسارگاد در سال ۹۹
مهمترین اهداف بیمه پاسارگاد در سال ۹۹
مهمترین اهداف بیمه پاسارگاد در سال ۹۹