نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مقابله با این بیماری، از تعطیلی همه واحدهای صنف طلا و جواهر و طلافروش تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش اخبارپول، مسعود یزدانی تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: همه واحدهای تجاری از جمله طلافروشان طبق مصوبات این ستاد ملزم به تعطیلی واحدهای کسبی خود تا ۱۵ فروردین هستند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت تجاری در این صنف با متخلفان طبق مصوبات ستاد کرونا برخورد قانونی خواهد شد.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به شرایط خاص موجود در کشور ادامه داد: از همه اهالی صنف و صنعت طلا وجواهر کشور به ویژه شهر تهران خواهشمندم ضمن تعطیلی واحدهای کسبی خود و ماندن در خانه، به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این بیماری کمک کنند.

گفتنی است، با شیوع کرونا در ایران و سایر کشورهای دنیا، اخیرا حسن روحانی، رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تعطیلی مشاغل تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت و از مردم خواست به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند و از اجتماع کردن بپرهیزند.

رئیس اتاق اصناف تهران نیز در خصوص ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا در ایران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به اتحادیه ابلاغ شد مقرر شد تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … برای خدمات‌رسانی به مردم باز بمانند و بر این اساس این واحدهای صنفی مجاز به انجام فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: بر اساس مصوبه و دستور ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران فقط واحدهای عرضه‌کننده کالاهای ضروری در این ایام مجاز به فعالیت هستند و بنابر این بخشنامه تعطیلی واحدهای دیگر به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=148555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

طلافروش‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند
طلافروش‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند
طلافروش‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند
طلافروش‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند
طلافروش‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند