- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

قدردانی مدیر عامل بانک رفاه از مشتریان برای استفاده از خدمات غیر حضوری

به گزارش اخبارپول، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه [1] ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان از اولویت های این بانک بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل قدردانی است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.

لـله گانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.