- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تلاش شعب بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۸ ستودنی است

به گزارش اخبارپول، در پیام هادی قدیمی آمده است:

سال ۱۳۹۸ سال ویژه ای برای شبکه بانکی بود، اکنون که در واپسین روزهای این سال قرار داریم جا دارید از تلاش تمامی همکاران خود در خط مقدم شبکه پولی و تلاش های آنها در جهت ارتقاء سطح خدمات بانکی و مالی به مردم کشور، قدردانی و تشکر کنیم.

در این سال بیگانگان تصور می‌کردند تحریم های اقتصادی، شبکه بانکی کشور را با معضلات بسیاری مواجه کرد، اما در عمل با تلاش همه همکاران بانکی و برنامه ریزی های بانک مرکزی، توانستیم بخش مهمی از منابع خود را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم و چرخ های اقتصاد کشور را همچون گذشته با قدرت به گردش درآوریم.

همکاران من در بانک ایران زمین، [1] تمام تلاش خود را در سال جاری در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم کشور به کار گرفتند. رشد منابع، ایجاد و جابجایی برخی شعب، خدمت رسانی منسجم به مشتریان در سراسر کشور، همکاری همه جانبه با تولید کنندگان، سرمایه‌گذاری در جهت تولید و بهبود شرایط رفاهی کارکنان از جمله اقدامات سال ۱۳۹۸ است که نشان از چشم اندازی روشن برای بانک ایران زمین دارد.

آنچه مسلم است، سال ۱۳۹۹ بانک ایران زمین [2] همچون همیشه حرکت رو به جلو داشته و در کنار تولید خواهد بود و امیدوارم نقش بسزایی در اقتصاد کشور داشته باشیم.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از همکاران خود به جهت تلاش در جهت بهبود عملکرد بانک، از مشتریان، سهامداران و تمامی کسانیکه ما را در جهت رشد و شکوفایی یاری کردند، تشکر می کنم و امیدوارم همچون گذشته همکاران با انگیزه و نشاط همیشگی در ارتقاء نام بانک ایران زمین کوشا باشند. همچنین از تمام همکارانم در شعب بابت ارائه خدمات به مشتریان در شرایط کنونی و در روزهای پایانی سال تشکر فراوان کرده و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

در انتها امیدواریم سال ۱۳۹۹ سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای تمامی مردم ایران زمین باشد.