گزینه «دریافت رمز پویا» به درگاه پرداخت «بله» افزوده شد.

به گزارش اخبارپول، با راه اندازی امکان دریافت رمز پویای پیامکی برای مشتریان نظام بانکی، استفاده کنندگان از خدمات مالی اپلیکیشن «بله» نیز می‌توانند این رمز را روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

بر روی صفحه «اطلاعات پرداخت» این اپلیکیشن که هنگام تراکنش های مالی نمودار می‌شود، گزینه «دریافت رمز پویا» ایجاد شده که کاربر می تواند با فشردن آن، رمز دوم پویا را به صورت پیامک دریافت کند.

کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید بسته اینترنت، دریافت موجودی کارت، پرداخت قبض، پرداخت عوارض خروج، نیکوکاری و … از جمله خدمات بانکی و پولی است که بر روی این اپلیکیشن ارائه می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا، استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری و الکترونیکی به همه مشتریان نظام بانکی توصیه شده است. «بله» اپلیکیشنی است که می‌تواند بخش قابل توجهی از خدمات بانکی را به مشتریان ارائه کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=148384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیام گفت:

    اسکناس، یکی از مهمترین ابزار انتقال ویروس است و تجمع پول در شعب در کنار دست به دست شدن آن می تواند احتمال ابتلا به کرونا را افزایش دهد.
    لازم است که مردم بیشتر از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

  2. بانکی گفت:

    دست به دست شدن اسکناس می تواند احتمال ابتلا به کرونا را بالا ببرد. بهتر است مردم در این روزها کمتر از اسکناس استفاده کنند.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

«بله»رمز دوم پیامکی می‌دهد
«بله»رمز دوم پیامکی می‌دهد
«بله»رمز دوم پیامکی می‌دهد
«بله»رمز دوم پیامکی می‌دهد
«بله»رمز دوم پیامکی می‌دهد