- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

«تندیس بلورین» تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

به گزارش اخبارپول، آذر محصصی، مدیر تعالی بانک دی [1] با اعلام این خبر در شورای مدیران اظهار کرد: با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحه‌گذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شد.

وی افزود: در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامه‌های بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.

محصصی با اشاره به این که بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد، گفت: پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد، بانک دی با کسب امتیاز لازم در بازه ۴۵۰ الی ۵۰۰ ، حایز دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

مدیر تعال بانک دی با بیان این که بانک دی [2] در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های ۱۳۹۳،۱۳۹۱، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهی تعهد به تعالی، سپاس نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود کند، افزود: مدل تعالی سازمانی برگرفته از تجربیات موفق شرکت ها و سازمان در سراسر دنیا است که در ایران نیز این مدل به صورت بومی سازی شده از سال ۱۳۸۲ اجرا می شود و از دو بخش توانمندسازها و نتایج در ۹ معیار تشکیل شده است.

در پی کسب این افتخار ارزشمند، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر تعالی، همکاران اداره کل طرح و توسعه و همچنین اهتمام جمعی تمامی مدیران، تسهیل‌گران و کارکنان این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.