- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تامین سرمایه تمدن رتبه برتر چهارمین جشنواره ملی نوآوری شد

به گزارش اخبارپول، در چهارمین جشنواره ملی نوآوری که با حضور گسترده شرکت‌های بزرگ از صنایع مختلف همچون پتروشیمی، مواد غذایی، فرآورده های نفتی و همچنین بانک های مختلف  توام بود، شاخص های مختلف خلاقیت و نوآوری در زمینه تولید محصولات و تولیدات ملی موردارزیابی قرار گرفت.
براساس انتخاب داوران چهارمین جشنواره ملی نوآوری و از بین ۹۰۰ محصول ارزیابی شده؛ «کلینیک درمانگری مالی» ‌شرکت تامین سرمایه تمدن [1] به عنوان یک محصول خلاقانه و نوآور در حوزه بازارهای مالی رتبه اول را از آن خود کرد.
امیر محمدی قائم مقام معاونت خدمات مالی شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه پایه و اساس شکل گیری این ایده برگرفته از درمانگری مالی برای اشخاص حقیقی بود، گفت: تعمیم این تفکر به اشخاص حقوقی منجر به شکل گیری این محصول و اجرای آن در سطح قابل توجهی از شرکتها در حوزه های مختلف اقتصادی کشور و صنایع مختلف شد.
وی در خصوص نحوه عمل این کلینیک افزود:‌ این کلینیک مانند یک پزشک در تمام مراحل فعالیت شرکتها آن ها را همراهی کرده و با مراقبت های لازم و ارایه پیشنهادات متناسب با فعالیت هر شرکت؛ به شرکت ها کمک می کند تا از هر گونه تصمیم اشتباه که منجر به بروز مشکلات آتی مالی شود، پرهیز کنند.
محمدی تصریح کرد:‌ تیم کلینیک درمانگری مالی تامین سرمایه تمدن [2] با بهره مندی از متخصصین حرفه ای در عرصه مالی و همچنین استفاده از فرایند منظم، تلاش کرده تا ضریب خظا در این تصمیمات و رهنمودها به حداقل ممکن برسد، ضمن اینکه فعالیت کلینیک درمانگری به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه خللی را در فعالیت مدیران و ساختار شرکت ها به وجود نمی آورد.
گفتنی است، کلینیک درمانگری مالی تأمین سرمایه تمدن با هدف ایجاد ثبات در فعالیت‌ها و افزایش بازدهی شرکتها فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرده و در همین راستا اقدامات ارزنده ای را در جهت بهبود وضعیت شرکتها و صنایع مختلف کشور ارایه کرده تا در مسیر رشد و توسعه اقتصاد کشور گام بردارند.
لازم به ذکر است که اقدامات کلینیک درمانگری مالی برای اصلاح ساختار مالی شرکتها منجر به دستاوردهای مطلوبی در حوزه مالی و همچنین تصمیمات مالی آنها شده است.
به عبارت دیگر این شرکت ها با بهره مندی از کمک کلینیک درمانگری مالی توانسته و می توانند با چسباندن برچسب اعتباری مالی، زمینه را برای جذب و دعوت سرمایه‌گذاران مهیا کنند.