مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان سرمایه‌گذار هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان گفت: برنامه ما این است تا این شرکت‌ها (نت‌برگ و تخفیفان) را طی یکی، دو سال آینده وارد بورس کنیم.

به گزارش اخبارپول، تخفیفان و نت برگ، دو بازیگر اصلی حوزه تخفیف گروهی، بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با همت تامین سرمایه تمدن ادغام شدند.

هدف اصلی این ادغام، کاهش هزینه‌ها و ارائه قابلیت‌های جدید به بازار است. هر دو مجموعه با حفظ نام و برند به کار خود ادامه می‌دهند و تنها کارکنان و هیئت‌مدیره ادغام شده و در قابل یک شرکت فعالیت خواهند کرد.

تخفیفان و نت‌برگ که از سال ۹۰ شروع به کار کرده‌اند، رقابت شدیدی با هم داشتند که این موضوع موجب کاهش سودآوری و رشد آن‌ها شد. این دو مجموعه که در سال ۹۵ فعالیت خود را در کلان‌شهرهای مشهد، کرج، اصفهان و تبریز شروع کرده بودند، با این ادغام به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در دیگر شهرها هستند.

در این راستا تامین سرمایه تمدن به عنوان سرمایه گذار طرح، که در کارنامه خود فعالیت در حوزه استارت آپ به صورت گسترده داشته، کمک شایانی به این حرکت درست و منطقی داشته و امیدواری وجود دارد که با چنین پیشرفت هایی در آینده شاهد رقابت های مثبت در عرصه کسب و کار باشیم.

محمودرضا خواجه نصیری، مدیر عامل تامین سرمایه تمدن(مدیر صندوق سرمایه گذاری جسورانه توسعه فناوری آرمانی) در خصوص طرح ادغام تخفیفان و نت برگ و سرمایه گذاری روی این طرح گفت: برای ادغام این دو شرکت جلسات متعددی ترتیب داده شد. این کار بزرگی است که منجر شده تا امروز دو رقیب که در فضای رقابت کسب و کار با هم سرسختانه رقابت می کردند کنار یکدیگر نشستند .

وی ادامه داد: این تصمیم به همکاری اتفاق خوش یمنی ست، که رخ داده و باید الگویی برای فضای کسب و کار کشور باشد. جسارت، جوانی و نگاه به آینده که سه خصوصیت در فاندرهای این شرکت هاست، باعث شده در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان سرمایه‌گذار هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان در ادامه تصریح کرد: برنامه ما این است تا این شرکت‌ها (نت‌برگ و تخفیفان) را طی یکی، دو سال آینده وارد بورس کنیم. در دنیا ادغام رایج است و به‌سرعت انجام می‌شود؛ اما در کشور ما اتفاق نمی‌افتد. مطمئن باشید اگر بررسی‌هایی که هر دو طرف انجام دادند اقنا‌ع‌کننده نبود، هم‌اکنون اینجا ننشسته بودیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=146049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نت برگ و تخفیفان پس از ادغام وارد بورس می‌شوند
نت برگ و تخفیفان پس از ادغام وارد بورس می‌شوند
نت برگ و تخفیفان پس از ادغام وارد بورس می‌شوند
نت برگ و تخفیفان پس از ادغام وارد بورس می‌شوند
نت برگ و تخفیفان پس از ادغام وارد بورس می‌شوند