- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

معارفه رییس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش اخبارپول، در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره کل حراست بانک مهرایران [1] که در جلسه شورای مدیران برگزار شد، از خدمات ارزشمند سعید پورطولابی قدردانی و جعفر محمدی به عنوان رییس اداره کل حراست این بانک معرفی شد.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم با قدردانی از خدمات سعید پورطولابی، گفت: با تلاش های صورت گرفته در این دوران، حراست به مشاوری امین برای کارکنان تبدیل شد.

وی وظیفه مهم حراست را ایجاد امنیت در حوزه سرمایه انسانی و زمینه‌سازی تحقق بهره‌وری در بانک برشمرد و اضافه کرد: نیروهای حراست با تکیه بر سرعت و دقت می‌توانند در مسیر بسترسازی امنیت سازمانی موفق‌تر عمل کنند.

اکبری ضمن خوش آمدگویی به جعفر محمدی رییس اداره کل حراست بانک، از همکاران خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام های مثبتی را بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر باشیم.

در ادامه، پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران [2]، ضمن تجلیل از تلاش های سعید پور طولابی برای جعفر محمدی نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: نیروهای حراست باید به علوم روز سازمانی مجهز باشند تا با تحلیل‌های درست و دقیق، زمینه‌ساز امنیت در سازمان و پیش‌بینی آسیب‌های بالقوه باشند.