بانک ملی ایران در تازه‌ترین اقدام خود برای بررسی میزان رضایت مشتریان از خدماتش، یک نظرسنجی ماهیانه در فضای مجازی طراحی کرده است.

به گزارش اخبارپول، این نظرسنجی که در اپلیکیشن «بله» انجام می‌شود، به صورت دوره ای یکی از خدمات بانک ملی ایران را در معرض ارزیابی مخاطبان قرار داده و از آنها می خواهد به سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهند.

نخستین نظرسنجی با محور ارزیابی «همراه بانک ملی» و با استفاده از بازوی طراحی شده در بله به نشانی https://ble.im/nazarsanjibmibot انجام می شود.

این نظرسنجی حاوی ۱۴ سوال است که مشتریان می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن ۱۰جایزه در نظر گرفته شده امتحان کنند.

اپلیکیشن «بله» یک پیام رسان بومی با قابلیتهای مالی و بانکی است که اکنون بیش از ۵.۵ میلیون نفر کاربر دارد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=144863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مصطفی گفت:

    نسبت به گذشته بسیار خوب شده و اگر در آینده نرم افزارهای جدید و با کارایی و. دسترسی مشتریان به حساب های خودشون بیشتر باش در اختیار کاربران و مشتریان قرار بده بهتر میشه

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

در نظرسنجی خدمات بانک ملی شرکت کنید و جایزه بگیرید
در نظرسنجی خدمات بانک ملی شرکت کنید و جایزه بگیرید
در نظرسنجی خدمات بانک ملی شرکت کنید و جایزه بگیرید
در نظرسنجی خدمات بانک ملی شرکت کنید و جایزه بگیرید
در نظرسنجی خدمات بانک ملی شرکت کنید و جایزه بگیرید