استفاده از رمز دوم یکبارمصرف برای خریدهای اینترنتی چندی است که در صدر اخبار حوزه پرداخت و بانک‌ها قرار گرفته است.

رمزساز ایران زمین

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، تصور کنید که شما برای یک خرید اینترنتی یا انتقال وجه یک رمز دوم ثابت دارید که آن را همیشه و همراه مشخصات دیگر کارت بانکی‌تان در درگاه‌های پرداخت وارد می‌کنید.

در کلاه‌برداری به وسیله فیشینگ سارقان به هر ترفندی شما را فریب داده و مجاب به ورود به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کنند. این صفحات جعلی کاملاً شبیه صفحه‌های واقعی بانک‌ها طراحی شده و حتی آدرس‌ آنها نیز شباهت زیادی با آدرس اینترنتی درگاه مورد نظر شما دارد. اگر شما همه اطلاعات را بی کم‌وکاست وارد این صفحات کلاهبرداری کنید، اطلاعات کارت بانکی شما در اختیار سارقان قرار گرفته و در چشم برهم زدنی شما یک مالباخته هستید!

کافی است سری به دادسرای جرایم اینترنتی بزنید تا به چشم خود افرادی را ببینید که به اصطلاح فکر می‌کردند “مرگ فقط برای همسایه است” و باور نمی‌کردند روزی با یک پرونده کلاهبرداری اینترنتی ساعت‌ها در دادسرا معطل باشند.

بر همین اساس هم جهت جلوگیری از این نوع کلاهبرداری در بسیاری از کشور‌های جهان یک روش ساده با عنوان رمز دوم یکبارمصرف به کار گرفته‌شده است. با استفاده از این روش سارقان درنهایت با فریب کاربر رمزی را به‌دست می‌آورند که فقط یکبار قابلیت استفاده داشته و عملاً سرقت از حساب کاربر را غیرممکن می‌کند.

رمز ساز ایران زمین را چطور بگیریم؟

نرم افزار رمزساز ایران زمین ، یک برنامه تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی تراکنش‌ها در سامانه‌های اینترنتی بوده که قابل استفاده بر روی گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS است.

مشتریان بانک ایران زمین می توانند پس از مراجعه به شعب، ثبت درخواست و همچنین نصب و فعال سازی نرم افزار رمز ساز بر روی سیستم عامل گوشی خود، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف برای انجام عملیات مالی و غیر مالی درخدمات بانکداری مدرن بانک اقدام کنند.

مزایای استفاده از رمزساز ایران زمین

مشتریان بانک ایران زمین برای تولید رمز دوم پویا نیاز به اینترنت ندارند و همچنین رمز اول و دوم کارت و سوء استفاده های احتمالی از آن نیز منتفی است. همچنین امنیت در تراکنش‌های مالی و غیر مالی نیز تضمین شده است.

نحوه فعالسازی سرویس رمز یکبار مصرف کارت

۱- مراجعه مشتری به شعب بانک ایران زمین
۲- ثبت درخواست فعال سازی سرویس رمز یکبار مصرف توسط مشتری
۳- تخصیص دسترسی و فعال سازی سرویس مذکور و تحویل QRCode توسط کاربر شعبه
۴- دانلود نرم افزار رمز ساز بانک ایران زمین “اینجا”  و نصب آن بر روی گوشی همراه توسط مشتری
۵- فعال سازی نرم افزار  از طریق QRCode دریافتی از شعبه و انتخاب رمز ورود به نرم افزار رمزساز

برای فعال سازی نرم افزار رمز ساز ایران زمین “اینجا” و برای فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف کارت “اینجا” کلیک کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=143951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/ رمزساز ایران‌زمین را چطور فعال کنیم؟
اختصاصی/ رمزساز ایران‌زمین را چطور فعال کنیم؟
اختصاصی/ رمزساز ایران‌زمین را چطور فعال کنیم؟
اختصاصی/ رمزساز ایران‌زمین را چطور فعال کنیم؟
اختصاصی/ رمزساز ایران‌زمین را چطور فعال کنیم؟