- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازدید اعضای هیات‌مدیره بانک ملی از دو واحد تولیدی در مازندران

به گزارش اخبارپول، برات کریمی در بازدید از شرکت‌های صنایع چوب و کاغذ مازندران و طرح و توسعه آینده پویا نقش این مجموعه ها را در اقتصاد کشور مهم و تاثیرگذار خواند.

وی با اشاره به شعار محوری سال مبنی بر افزایش رونق تولید، تمام تلاش و همت همه مدیران بانک ملی [1] ایران را کمک به افزایش تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و استعداد این مجموعه افزایش تولید و عبور از بحران‌های اقتصادی را از طریق افزایش سرمایه و حضور فعال سایر سهامداران و همت جمعی کارکنان این شرکت قابل حل دانست.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به قابلیت‌ها و ویژگی های این واحد ، آنها را از معدود واحدهایی نام برد که در کنار بخش تولید، در بخش های گردشگری و کشاورزی نیز فعالیت دارند.

ناصر شاهباز، بنگاهداری را در شرایط اقتصادی فعلی، کار بسیار سخت و پر ریسکی خواند و ضمن قدردانی از زحمات مدیران این مجموعه، استراتژی بانک ملی ایران در قبال شرکت ها بخصوص شرکت های زیرمجموعه را ویژه و خاص عنوان کرد.

در ادامه عباس شفیعی نیز از فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط فعلی به عنوان جهاد در خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرد و اظهار کرد: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی های صورت پذیرفته مقدمات لازم برای افزایش سرمایه شرکت در حال انجام است و البته ضرورت دارد این امر به نحو صحیح مدیریت و هدایت شود.

در ادامه این دیدار مدیران عامل شرکت‌های مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و صنایع چوب و کاغذ مازندران به تشریح وضعیت شرکت، بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند و مساعدت و همراهی بانک ملی ایران را در عبور از این مسائل بسیار مهم، کارگشا و ضروری دانستند.

لازم به ذکر است مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران [2] در سال ۱۳۷۶ راه اندازی شده است و به عنوان بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن (که شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه، چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است)کاغذ را دارا می باشد. در این مجموعه بیش از ۱۴۰۰ نفر مشغول فعالیت است.

در ادامه ی این سفر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، از شرکت نکاچوب ساری بازدید و در جریان روند بازسازی و احیاء این واحد تولیدی قرار گرفتند.