پلتفرم باز آرین تل محیطی را فراهم کرده است تا استارتاپ‌ها و شتابدهنگان همچنین توسعه دهندگان APIبتوانند از واسط‌ ‌های برنامه‌نویسی و سرویس‌های ابری آن استفاده کنند.

سیمکارت‌های آرین‌تل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، همزمان با بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام (تلکام۹۸)، سیمکارت‌های آرین‌تل رونمایی و عرضه شد.

شرکت آرین‌تل که هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران‌زمین است، این سرویس را به‌ عنوان اپراتور موبایل مجازی با استفاده از زیرساخت‌های ۳ اپراتور همراه اصلی در کشور راه‌اندازی کرده‌است.

مدل تجاری آرین تل نیز به گونه ای طراحی شده است که کسب و کارها بسته به ماهیت و هدف خود بتوانند از این فضا بهره‌مند شده و یا با آن همکاری داشته باشند.

براساس این گزارش، شرکت آرین تل دارنده پروانه فعالیت اپراتور مجازی موبایل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران با هدف ایجاد زیرساخت ارتباطی مطمئن و به کارگیری فناوری‌های روز دنیا، قصد دارد خدمات نوینی را مبتنی بر سیمکارت را از طریق ظرفیت پلتفرم آرین تل در محدوده ایران و کشورهای همسایه ارائه کند.

به گفته مدیرعامل شرکت آرین تل، اپراتورهای مجازی در تعامل با اپراتورهای زیر ساختی کشور، خدمات ویژه‌ای را به مخاطبین هدف یک سازمان و یا یک مجموعه ارائه می‌کند و رقابتی با آن‌ها ندارند.

این گزارش حاکی است، مرکز نوآوری بانک ایران زمین استراتژی خاصی برای حمایت از استارت‌آپ‌ها دارد که شرکت آرین تل در حوزه زیرساختی و مجازی سازی مشغول به فعالیت است و علاوه‌بر API، سرورهای فیزیکی، اینترنت و… را نیز با در نظر گرفتن مسائل امنیتی مربوطه، برای آن مجموعه فراهم خواهد کرد. این اتفاق دلیل بزرگی برای حضور بیشتر استارت‌آپ‌ها در حوزه خدمات موبایل، پرداخت و خدمات بانکی خواهد بود.

براساس این گزارش، پلتفرم باز آرین تل محیطی را فراهم کرده است تا استارتاپ‌ها و شتابدهنگان همچنین توسعه دهندگان APIبتوانند از واسط‌ ‌های برنامه‌نویسی و سرویس‌های ابری ارین تل استفاده کنند.

خدمات آرین تل
پلتفرم آرین تل دارای ظرفیت ارائه خدمات مبتنی بر سیمکارت از جمله خدمات پایه همچون مکالمه، پیامک، دیتا و کدهای دستوری، خدمات دیجیتالی و بانکی، ارتباطات بین‌الملل، باشگاه هواداری بوده، همچنین از مزایایی دیگری چون خدمات احراز هویت کاربران، خدمات همگرای اینترنت موبایل و اینترنت ثابت، تلوزیون اینترنتی، فضای ذخیره سازی ابری، هوشمندسازی و اینترنت اشیا نیز برخوردار است.

سرویس تلفن همراه سازمانی یکی از خدمات آرین تل است که براساس آن، مجموعه‌ای از سیمکارت‌های آرین‌تل در قالب یک گروه و شبکه اختصاصی تعریف شده و خدمات ویژه‌ای را در تامین ارتباطات درون و برون شبکه سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

این سرویس امکان ارتباط ساده و سریع را برای کارکنان داخل و خارج از دفاتر شرکت‌ها فراهم کرده و قابلیت تفکیک تماس‌های کاری و شخصی را برای کارکنان فراهم می‌کند. با تعرفه‌های خاص این شرکت نیز، مکالمه و پیامک داخل شبکه سازمانی بسیار مقزون به صرفه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=143381
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی- خدمات ویژه سیمکارت‌های آرین‌تل به استارتاپ‌ها
اختصاصی- خدمات ویژه سیمکارت‌های آرین‌تل به استارتاپ‌ها
اختصاصی- خدمات ویژه سیمکارت‌های آرین‌تل به استارتاپ‌ها
اختصاصی- خدمات ویژه سیمکارت‌های آرین‌تل به استارتاپ‌ها
اختصاصی- خدمات ویژه سیمکارت‌های آرین‌تل به استارتاپ‌ها