- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بانک شهر بازوی توانمند شهرداری‌ها در ایجاد شهر هوشمند

به گزارش اخبارپول، جواد عطاران با اشاره به برگزاری سومین همایش و نمایشگاه “تهران هوشمند” اظهار کرد: معتقدیم تحقق شهر هوشمند در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی دارد زیرا ارائه خدمات ارزان، در دسترس و متنوع بر این بستر همواره برای شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

وی با تاکید برحمایت همه جانبه بانک شهر [1] از شهرداری ها برای استفاده از فناوری های نوین در کلانشهرها، متذکر شد: این بانک به عنوان بانکی نوآور و محبوب شهروندان در شبکه بانکی می تواند مدیریت شهرها را در دستیابی به این مهم همراهی کند.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اهمیت توسعه نوآوری در شهرها و همت تمامی بخش‌ها در این راستا، ادامه داد: سومین همایش و نمایشگاه “تهران هوشمند” [2] می تواند بستر ساز ارائه راهکارهای عملیاتی در ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی و حل چالش‌های محیط زیست شهری با استفاده از فناوری های نوین باشد.

عطاران با بیان اینکه این بانک با بها دادن به ایده های جوانان و بکارگیری ابزار نوین الکترونیکی در حوزه بانکی، خدمت رسانی به شهروندان را تسهیل کرده است، افزود: این مقوله علاوه بر ایجاد اشتغال، موجب رفاه مردم و کیفیت زندگی شهری شده است.