به گزارش اخبارپول، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی [1] این هفته، با حضور سیاوش محمدی مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر و هیات همراه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس شهروندان، مشتریان شبکه بانکی و همکاران میتوانند روز چهارشنبه (۱۳ آذرماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی خود از عملکرد این شرکت را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، [2] راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.